Heeft u buitendienst verkoopmedewerkers? Dan is de SalesApp voor SnelStart wellicht een mooie oplossing om uw buitendienst uit te rusten met een handige App voor het inboeken van orders.

In de SalesApp vind u alle artikelen uit SnelStart en u kunt deze artikel verrijken met extra informatie en afbeeldingen. Daarnaast kunt u artikelen in categorieën en catalogussen plaatsen.

Vanuit het productoverzicht of de klant-favorietenlijst kunt u artikelen in een winkelmand plaatsen. Op deze manier wordt een conceptorder aangemaakt die bij sluiten van de verkoop naar SnelStart wordt gesynchroniseerd.

De App is ook voorzien van een scanfunctie waardoor u ook met producten met een barcode of QR code kunt werken. Orders komen in een ‘salespipeline’ waarbinnen u met statussen kunt werken waardoor uw verkopers gemakkelijk hun ‘onderhanden sales’ kunnen monitoren.

Benieuwd geworden? Neem vrijblijvend contact met ons op over de SalesAPP!

SalesApp voor SnelStart
SalesApp voor SnelStart