Automatiseer de planning en werkbonnen van uw buitendienst met Simple Simon

De integratie tussen SnelStart en Simple Simon biedt een naadloze oplossing voor het digitaliseren van werkbonnen. Met Simple-Simon kunt u eenvoudig werkbonnen aanmaken, plannen en uitvoeren, terwijl SnelStart zorgt voor efficiënte facturatie en integratie met uw administratie. Deze samenwerking stelt u in staat om uw buitendienst efficiënt te managen en foutloos te werken.

De voordelen van Simple Simon

Werkbonnen digitaliseren

  • Met Simple Simon kunt u uw werkbonnen eenvoudig digitaliseren. U kunt werkbonnen creëren, plannen en uitvoeren met behulp van de app.
  • Werkbonnen kunnen worden ingepland voor uw buitendienstmedewerkers in een handig weekschema.
  • Registreer gebruikte artikelen, neem foto’s, vul checklists in en laat de werkbon ondertekenen door uw klant.

Efficiëntie en foutreductie

  • Geen vergeten werkbonnen of gemiste afspraken meer. Dankzij de realtime synchronisatie tussen de werkbon-app en de kantoormodule, is snelle en foutloze communicatie tussen kantoor en veld mogelijk.
  • Uw kantoormedewerkers kunnen de status van de werkbon inzien en hierop reageren indien nodig.

Facturatie en integratie met SnelStart

  • Simple Simon integreert naadloos met SnelStart. Het haalt klanten, artikelgroepen, artikelen, verkooporders en projecten uit SnelStart en maakt deze direct beschikbaar in Simple Simon.
  • Werkbonnen kunnen snel worden omgezet in conceptfacturen en direct naar kantoor worden gestuurd ter controle.
  • U kunt de integratie eenvoudig regelen via jouw Simple Simon-omgeving bij ‘integraties’.

Voordelen

  • Behoud eenvoudig het overzicht met digitale werkbonnen.
  • Plan uw buitendienst efficiënt in en houd altijd de meest actuele planning bij.
  • Grip op het managen van uw field service.

Functies binnen Simple Simon

Simple Simon helpt u dus om sneller, efficiënter en foutloos te werken, terwijl je tegelijkertijd je klantenservice verbetert. Naast de integratie met SnelStart heeft Simple Simon een uitgebreid pakket aan functionaliteiten. Om u meer inzicht te geven in functies die Simple Simon biedt hebben wij deze onderverdeeld in 4 categorieën.

Grafisch planbord

  • Inzichtelijk rooster
  • Directe communicatie met de buitendienst
  • Koppel aan uw favoriete agenda
  • Verschillende plan mogelijkheden
  • Beschikbaar op Android, iOS en het web
  • GPS

Buitendienst

  • Navigatie naar het werkadres
  • Uren registratie
  • Klant geschiedenis
  • Laat uw werkbon ondertekenen
  • Inzicht in uw eigen planning
  • Beschikbaar op Android en iOS

Communiceer met je klanten

  • Laat uw klanten weten wanneer uw collega komt
  • Automatisch een SMS of mail versturen
  • Verstuur werkbonnen, samenvattingen en andere documenten.
  • Compleet in uw eigen huisstijl

Rapportages en gegevens

  • Alle klanten en werkadressen op 1 plek
  • Contactpersonen
  • Beheer uw artikelen
  • Uren registratie
  • Rapportages exporteren naar Excel

Voor meer informatie over de integratie van Simple Simon met SnelStart en hoe dit uw bedrijf kan helpen, kunt u de website van SnelStart bezoeken of Simple Simon. Dit is een kans om het uw werkbonnen te digitaliseren en de planning rondom uw buitendienst te verbeteren. Ontdek vandaag nog hoe Simple Simon en SnelStart samen kunnen werken om uw bedrijfsvoering te optimaliseren.

Meer informatie over Snelstart & Simple Simon